Στα δύσβατα μονοπάτια του Δήμου ΒΒΒ (της Ι. Δόγκα) – 4/9/20

Αγαπητοί αναγνώστες, η ενημέρωσή σας σχετικά με την διεξαχθείσα οικονομική επιτροπή της Τετάρτης 2/9 έχει ως εξής:

  • Εκτός ημερησίας ήρθε το θέμα για επιπλέον 350 διαγνωστικά τεστ. Στη συνέχεια έγιναν 500 για να συμπεριλάβουν τους νεοπροσληφθέντες, όπως το είχαμε προτείνει. Επίσης, περισσότερα υλικά απολύμανσης, καθώς όπως και εμείς τονίσαμε, θα πρέπει να επαναληφθούν οι απολυμάνσεις των σχολικών χώρων για δύο συνεχόμενα Σ/Κ τουλάχιστον, μετά την έναρξη τους. Αν και σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου πολλά σχολικά κτίρια δεν είχαν καν καθαριστεί!
  • Την 5η αναμόρφωση οικονομικών δεδομένων του δήμου την καταψηφίσαμε, γιατί εκτός των αναγκαίων και επιβεβλημένων δαπανών ενάντια στην εξάπλωση της πανδημίας (φυσικά αυτές μας βρίσκουν σύμφωνους), υπήρχαν νέες στις οποίες είμαστε αντίθετοι. Όπως π.χ. ο ηλεκτροφωτισμός του ΔΑΚ Βουλιαγμένης, ύψους 74.400€. Σε καιρούς ευμάρειας το ποσό θα ήταν αποδεκτό, σήμερα όμως καλούμαστε ν\’ αντιμετωπίσουμε αυτή την παγκόσμια υγειονομική κρίση και χωρίς να γνωρίζουμε τί άλλο και πόσο ακόμη… εντούτοις βάζουμε προτεραιότητα σε αυτό το κονδύλι;…
  • Ενοικίαση κομποστοποιητή δαπάνη ύψους 24.800: Αναγκαίος ο κομποστοποιητής αλλά ένας μόνο \”δεν φέρνει την άνοιξη\”. Εξάλλου, ή θα επιλέξουμε την τοποθέτηση πολλών και σε αρκετά κομβικά σημεία, ή διαφορετικά…
  • Πάντως αυτή η δαπάνη \”κουμπώνει\” με το επόμενο θέμα ,την Προγραμματική Σύμβαση για την διαχείριση βιοαποβλήτων μεταξύ ΕΔΣΝΑ (Ειδικός Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής) και δήμου. Είχαμε κάποιες απορίες (πάλι!) σχετικά με την συνεδρίαση της εκτελεστικής επιτροπής, όμως κανείς από τους παρισταμένους δεν γνώριζε. Η σύμβαση έχει διάρκεια 10 συν 10 χρόνια και ως ειπώθηκε επί της ουσίας διασφαλίζει την χρήση του εξοπλισμού παραχωρηθέντος από τον φορέα, 2 οχήματα και 170 κάδοι. Μας ενημέρωσαν ότι το πρόγραμμα του δήμου θα συνεχιστεί (εκτός από το Δίλοφο θα επεκταθεί και στη Μηλαδέζα) ως έχει. Πρέπει όμως αυτή η δαπανηρή προσπάθεια να έχει το μέγιστο δυνατό κέρδος με την μικρότερη εφικτή δαπάνη. Πιο συγκεκριμένα, η παραγωγή εδαφοβελτιωτικού εκ μέρους του δήμου έχει υψηλό κόστος και το κέρδος είναι περιορισμένο. Η δική μας θέση είναι να μεγιστοποιηθεί η ωφέλεια επενδύοντας σε κομποστοποιητές και τοποθετώντας στα συνήθη σημεία εναπόθεσης, είτε από τους δημότες, είτε από τον ίδιο τον δήμο, οπότε με αυτόν τον τρόπο μια δαπάνη, πολύ γρήγορα θα είχε αποτέλεσμα γιατί: 1. η βασική πρώτη ύλη του εδαφοβελτιωτικού θα είχε ήδη την πρώτη επεξεργασία, και 2. θα είχαμε κέρδος από τις πολλές μετακινήσεις των φορτηγών, καθώς άλλο όγκο και κατά πολύ λιγότερο καταλαμβάνουν τα κλαδέματα, αφού έχουν περάσει από λειοτεμαχιστή.
  • Στην προμήθεια και τοποθέτηση εξοπλισμού αθλητικών χώρων είχαμε μία μόνο συμμετέχουσα εταιρεία, απορίας άξιο για μια δαπάνη της τάξης των 440.000€, ισόποση με την πρόβλεψη, τουλάχιστον να δώσει καλή έκπτωση στη συνέχεια, μήπως καλυφθούν και άλλες ελλείψεις…..
  • Σχετικά με την περιβόητη μελέτη για την ολοκληρωμένη υπηρεσία συστήματος αυτόματης μίσθωσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ήρθε η εισήγηση την προηγουμένη το μεσημέρι και δεν υπήρχε χρόνος για ενδελεχή μελέτη. Παρόλα αυτά, είδαμε ότι πρόκειται για 3 μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, \”παλαιών\” προδιαγραφών, δηλαδή αποδίδουν 80 ίππους με 200 στροφές στην μέγιστη ροπή, μάλλον χρειάζεται κάτι καλύτερο… Διορθώθηκε ότι δεν πρόκειται γι\’ απευθείας ανάθεση, ως ανεγράφετο στην εισήγηση και ειπώθηκε πως μάλλον θα έχουν εκπαιδευτικού τύπου λόγο ύπαρξης… Οπως καταλάβατε, το καταψηφίσαμε γιατί η δαπάνη των 116.622€ είναι υπέρογκη όταν μιλάμε για μίσθωση 3 οχημάτων ,αφού με αντίστοιχο ή και μικρότερο ποσό θα εξασφαλίζαμε, εν δυνάμει, την αγορά τριών οχημάτων και όχι την μίσθωση. Έπειτα και πάλι θέτουμε θέμα προτεραιοτήτων… Στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή, οι δημότες χρειάζονται την εναλλακτική της μίσθωσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και δέσμευση ποσού περίπου 116.000;… Προσθέτουμε δε, ότι η μεγάλη δαπάνη της μίσθωσης οφείλεται στο λογισμικό κομμάτι, σε μια υπηρεσία της οποίας το κοστολόγιο δεν είναι συγκεκριμένο και επιδέχεται πολλών αυξομειώσεων. Ενδεικτικά αναφέρουμε: 1.500€ ανά μήνα με συνολικά 30 μήνες διάρκεια μίσθωσης ισούται με 45.000 ευρώ! Επιπροσθέτως, εντοπίζουμε ότι η ενοικίαση αυτοκινήτων πραγματοποιείται σε μεγαλουπόλεις, Λονδίνο, Παρίσι ,Ν. Υόρκη, όπου το αυτοκίνητο γενικώς έχει υψηλό κόστος συντήρησης και πάρκινγκ (αποτελεί είδος πολυτελείας) ενώ στον δήμο μας υπάρχει, αγαπητοί συνδημότες, τέτοιο θέμα;….

Κανονικά, κάπου εδώ θα τελείωνε η ενημέρωσή σας, αν δεν είχε προκύψει έκτακτη οικονομική…θα σας βάλουμε όμως σε αναμονή μέχρι την επόμενη φορά…

Σας παρακαλούμε και πάλι για την απόλυτη προσοχή και σχολαστική τήρηση των υγειονομικών μέτρων.

Υπομονή και εγκαρτέρηση,

Εις το επανιδείν και επαναγράφειν

Ι. Δόγκα, δημ. σύμβουλος μείζονος αντιπολίτευσης

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *